Strona główna
Contact Center sp. z o.o.

Poszukując wsparcia przy przeprowadzaniu badania ankietowego, warto skorzystać  profesjonalnej pomocy, zwłaszcza jeśli grupa badawcza liczy kilkaset, a nawet kilka tysięcy odbiorców. Zlecenie tego rodzaju zamówienia zewnętrznemu realizatorowi to szereg korzyści. Firmy świadczące outsourcing jako call center (godnym polecenia wykonawcą jest firma ContactCenter, która przedstawia swoją ofertę na stronie contactcenter.pl) dysponują własnymi bazami danych, nie ma więc potrzeby szukać do nich dostępu we własnym zakresie. Dodatkowo ubieganie się o zgodę na dostęp do prywatnych informacji jest obecnie znacznie trudniejsze z uwagi na wprowadzone kilka lat temu przepisy RODO oraz polską ustawę o ochronie danych osobowych.

Skorzystanie z pomocy firmy outsourcingowej to przede wszystkim olbrzymia oszczędność czasu. Jej pracownicy mogą wykonać zleconą pracę nawet w ciągu jednego dnia oraz opracować uzyskane wyniki w formie tabelarycznej lub też opisowej, w zależności od wymogów stawianych przez klienta. Dużym atutem jest też fakt, że wybierając realizatora, którego kadra legitymuje się wieloletnim doświadczeniem na rynku kontaktów z ankietowanymi, zyskuje się pewność, że całe badanie będzie przeprowadzone fachowo, rzetelnie oraz zgodnie z zasadami obowiązującymi we współczesnym społeczeństwie. 

Firma zaprasza do zapoznania się z propozycją współpracy przedsiębiorców, którym zależy na sprawnym przeprowadzeniu analizy zadowolenia wśród klientów, jeśli chodzi o wybrany produkt czy też usługę. Pozyskane wyniki mogą stać się podstawą do opracowania przynoszącego wzrost dochodów planu marketingowego lub też uzyskania informacji, co należy poprawić, by zwiększyć sprzedaż i zainteresowanie świadczeniami.

Copyright 2025 Pozycjonowanie.polkowice.pl - wszelkie prawa zastrzeżone