Dziś prowadzenie firmowego konta na Facebooku jest wręcz koniecznością u przedsiębiorców chcących iść z duchem czasu i docierać do szerokiego grona potencjalnych klientów. Z platformy tej korzystają osoby z wielu zakątków świata i w różnym wieku, dlatego kampanie przeprowadzane za pośrednictwem tej platformy cieszą się sporym zainteresowaniem. Pomaga ona budować określony wizerunek marki, pokazywać jej działania od kulis bądź promować produkty czy usługi, a wszystko to przy niewielkich nakładach finansowych. Z tego względu działaniami w mediach społecznościowych interesują się właściciele start-upów oraz małych firm, które nie mogą pozwolić sobie na reklamy telewizyjne czy radiowe.
Facebook dysponuje przydatnymi informacjami na temat użytkowników, co umożliwia tworzenie targetowanych kampanii, które nie pozostają obojętne. Innymi słowy, przedsiębiorcy mogą określać zawód, zainteresowania, płeć, miejsce zamieszkania czy inne informacje na temat osób, którym będą wyświetlać się reklamy, dlatego nie trafiają one do przypadkowych odbiorców. Wszystko to sprawia, że platforma, o jakiej mowa, jest uznawana za potężne narzędzie marketingowe, zwiększające zainteresowanie usługami bądź produktami.
Przedsiębiorcy, którzy nie chcą poświęcać czasu na samodzielne tworzenie treści, przygotowywanie grafik czy odpowiadanie na komentarze internautów, nawiązują chętnie współpracę z agencją Mint. Proponuje ona profesjonalne prowadzenie fanpage'a, zlecane pracownikom z wieloletnim doświadczeniem zawodowym, mającym wiedzę na temat pozycjonowania czy tworzenia angażujących postów. Przeprowadzają oni kampanie w mediach społecznościowych, których celem jest zwiększenie zainteresowania produktami lub usługami, informowanie odbiorców o promocjach czy ocieplanie wizerunku.
Fanpage to świetne rozwiązanie w przypadku właścicieli sklepów internetowych, lecz nie tylko. Umożliwia budowanie zaangażowanej społeczności, która niejednokrotnie zaczyna darzyć daną markę sympatią. Agencja przejmuje od klientów wszystkie obowiązki związane z prowadzeniem strony firmowej na Facebooku i podejmuje się planowania poszczególnych etapów marketingowych. Jej przedstawiciele pozostają w stałym kontakcie z internautami i proponują płatne kampanie, których budżet ustalany jest indywidualnie. To świetna alternatywa dla innych form promocji, która bardzo często przynosi oczekiwane rezultaty.
Firmy według kategorii
Usługi remontowo-budowlane
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Katalog produktów i usług dla każdego
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Baza kursów i szkoleń
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Baza gastronomii i produktów spożywczych
Obrót i zarządzanie nieruchomościami - katalog usług
Atrakcje turystyczne i noclegi
Hodowla i rolnictwo
Transport dla Ciebie i firmy
Baza organizacji i stowarzyszeń
Imprezy, śluby, okazje - baza produktów i usług
Rejestr sklepów z odzieżą i obuwiem
Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci