Inwestycja we własną działalność prowadzoną w sieci to nie tylko kwestia aktualizowania na bieżąco listy sprzedażowej lub dbałość o sprawność wszystkich funkcji sklepowego interfejsu. Wielu przedsiębiorców zapomina, że istotnym czynnikiem, mającym spory wpływ na osiągane przez nich zyski, jest poziom ruchu na stronie. Analizując informacje na jego temat, można zyskać wiele cennych danych i na ich podstawie szybko skorygować pewne elementy, aby były bardziej przyjazne i atrakcyjne dla odbiorcy.
Posiadacz domeny sprzedażowej ma możliwość podglądu tego typu wiadomości, jednak nie zawsze dysponuje czasem pozwalającym na przeprowadzenie ich skrupulatnej weryfikacji. Nierzadko też brak mu po prostu wystarczającej wiedzy, aby, korzystając z udostępnionych narzędzi, móc znaleźć potrzebne mu informacje i wyciągnąć z ich treści odpowiednie wnioski. Próby samodzielnego działania w powyższym zakresie w wielu przypadkach są nieskuteczne. Co więcej, generują sporo strat czasu oraz mogą wpływać na negatywne postrzeganie biznesu online przed klientów (zbyt częste zmiany na serwisie i związane z tym komplikacje dla odwiedzających stronę z pewnością nie zachęcają do ponownych odwiedzin i składania zamówień, często też wywołują frustrację i falę niemiłych komentarzy w sieci).
Lepiej przemyślanym rozwiązaniem jest inwestycja w pomoc specjalisty. Propozycję wykonania odpowiednich badań dotyczących zarówno wyglądu i funkcjonalności strony, jak i kwestii tego, w jakim stopniu tego typu parametry są zgodne z oczekiwaniami kupujących, przedstawia na swojej stronie internetowej kadra firmy Webmetric Sp. z o.o.
Najczęściej wybieraną przez właścicieli biznesów online opcją, dostępną w przygotowanej ofercie, są badania UX. Ich koszt jest ustalany indywidualnie, w zależności od wysokości założonego na ten cel budżetu, jakim dysponuje przedsiębiorca lub jego personalnych oczekiwań. Na uwagę zasługuje przede wszystkim profesjonalizm, z jakim pracownicy realizatora podchodzą do każdego klienta. Dobierają rozwiązania w oparciu o jego realne potrzeby, uwzględniając przy tym rzeczywiste możliwości rozwoju i potencjalnego zysku. Dzięki temu zlecający badanie otrzymuje wartościowe, dopasowane do profilu jego działalności narzędzia, których zastosowanie może przynieść w krótkim czasie oczekiwane rezultaty.
Firmy według kategorii
Usługi remontowo-budowlane
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Katalog produktów i usług dla każdego
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Baza kursów i szkoleń
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Baza gastronomii i produktów spożywczych
Obrót i zarządzanie nieruchomościami - katalog usług
Atrakcje turystyczne i noclegi
Hodowla i rolnictwo
Transport dla Ciebie i firmy
Baza organizacji i stowarzyszeń
Imprezy, śluby, okazje - baza produktów i usług
Rejestr sklepów z odzieżą i obuwiem
Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci